Content Marketing

Hoe en waar je je verhaal vertelt, is vaak belangrijker dan wat je zegt. Voor onze content marketing kijken we dan ook naar hoe wij het beste verhalen kunnen vertellen: geschreven tekst, gesproken in de vorm van podcasts of juist als verhalende video? Daarbij kijken we met name naar een langdurige strategie die meetbaar en duidelijk is. Wij stellen een contentplanning op op basis van de strategie waarmee jouw medewerkers vooruit kunnen. Dat kan in de vorm van templates, maar ook verhaallijnen en een analyse van je bestpresterende middelen en timings. 


Verhalen vertellen

Onze kracht ligt in het vertellen van verhalen. Dat uit zich in verrassende content marketing en social media marketing. Dat ondersteunen we met effectieve advertising campagnes waarbij we keuzes en beslissingen baseren op data. Dat kan voor bedrijven die een zakelijke markt bedienen maar ook bedrijven die zich op consumenten richten. Door slim te kijken naar het hergebruiken van conten in verschillende formats wordt een arbeidsintensief project (wat content maken en verspreiden vaak is) een overzichtelijk meetbaar marketinginstrument. 

 

Weten wat er kan

BOKS heeft een uitgebreide ervaring en expertise op het gebied van storytelling. Daardoor kunnen we goed verwoorden wat de kracht van de boodschap is maar ook bepalen wat wel werkt en wat niet. Daarnaast kunnen onze trainers jouw medewerkers trainen op het gebied van content. Dat varieert van inzet tot het daadwerkelijk maken en plannen van de content. 

Weten of dit bij jou past?
Neem contact op.