PR
PR of public relations was in beginsel een manier om in de media te komen. Gelukkig is dat tegenwoordig breder geworden en kijken we verder dan enkel media. we kijken ook naar social media en hoe we direct met jouw publiek kunnen praten en van ze kunnen leren. Natuurlijk gaan we niet voorbij aan (massa)media en de kracht die zij nog hebben, maar juist de combinatie met rechtstreekse consumentencommunicatie biedt een meerwaarde.
Media combineren
Om op de juiste manier en met de juiste boodschap in de pers te komen, is het belangrijk dat je duidelijke doelen, doelgroepen en boodschappen hebt. Samen met jou zorgen we dat er een plan ligt dat concreet en toepasbaar is. We kijken naar je doelgroep en hoe zij het beste te bereiken zijn. Daarbij kijken we met een 360graden blik en kijken we ook hoe we jouw andere marketingkanalen aan kunnen haken voor maximale inzet.
B2B en B2C
BOKS heeft ervaring in werken voor grote en kleine Business-to-Business en Business-to-Consumer partijen. Daardoor kunnen we makkelijk schakelen tussen verschillende aanpakken en strategieen. Of het nu gaat om een thoughtleadership-campagne of een productlancering, BOKS kan je bij beiden helpen.