Storytelling
Ieder sterk merk heeft een goed verhaal. De basis daarvan is gelegd in je positionering en je merkwaarden. Daarna kijken we welke verhalen jij kunt gebruiken om jouw overtuiging voor de bühne te brengen. BOKS gelooft in de kracht van een goed verhaal. Eerst bepalen we je belangrijkste verhaallijnen. Vandaar kijken we naar de invulling en de uitwerking.
Verhaallijnen
In storytelling kijk je eerst naar overkoepelende thema’s. Van daaruit gaan we verhaallijnen ontwikkelen waarbij we kijken naar verschillende invalshoeken. Hebben we dat op orde dan gaan we kijken naar de juiste kanalen en het juiste contentformat. BOKS gelooft in hergebruik van content. Hoe fanatiek je merkfans ook zijn, zij hebben nooit al je content gezien. Daarom beloven we meerdere insteken voor één en hetzelfde verhaal. het versterkt de boodschap maar geeft ook ruimte om dezelfde boodschap op een andere manier aan verschillende doelgroepen te koppelen.
Passende content
Verhaallijnen en communicatiethema’s ontwikkelen om je een leidraad te geven voor je communicatie. Om daartoe te komen gebruiken we verschillende methodes zoals de LEGO® SERIOUS PLAY® methode, journalistieke technieken en PR-sessies. Wij kijken wat voor jou de beste methode is om jouw verhaal tot leven te brengen.