Merkpositionering
Een sterk merk begint met een goede positionering. BOKS gelooft in de kracht van een goed verhaal. Dat verhaal gaan we vinden als we samen werken aan je merkpositionering. Zo zorgen we dat jouw merk en het verhaal dat je er mee wilt vertellen, gaat leven in de vorm van een heldere positionering. Uiteindelijk kun je dan aan de slag met een stevig fundament waarmee je concrete briefings kunt geven en beslissingen kunt nemen.
Positionering
Weten wat je wilt vertellen en aan wie, is een belangrijke voorwaarde voor een goede merkpositionering. Samen zoeken we naar het verhaal dat het beste jouw merk vertegenwoordigt en dat je ook makkelijk kunt doorvertellen. We kunnen namelijk de mooiste woorden aaneenrijgen voor een positionering maar je moet die positionering als merk ook doorleven. Dat betekent dat niet alleen jij als merkeigenaar dat moet voelen maar ook de mensen met en voor wie je werkt.
Positionering die past
Om te zorgen dat we tot de juiste positionering en verhaallijnen komen, gebruiken we verschillende technieken en tools. Wij putten daarbij uit de LEGO® SERIOUS PLAY® methode, coachingstechnieken en strategische branding-sessies. Wij kijken zo wat voor jou de beste methode is om tot de kern van je verhaal te komen.