Campagneplanning
Een sterk merk begint met een goede positionering die op de juiste manier uitgedragen wordt via de juiste kanalen. Samen kijken we naar de ideale middelenmix en de juiste timing voor het uitsturen van je berichten. Dat doen we altijd door een 360 graden aanpak van de inzet van media. Daarbij kijken we expliciet hoe onze inspanningen elkaar kunnen versterken.
Boodschap versterken
Met een goede campagneplanning en de juiste verhalen op basis van een uitgewerkt plan vormen een solide basis voor een campagne met impact. Met een stevig fundament kom je verder. Dat fundament bouwen wij samen met jou. Daarbij kijken we kritisch naar de kanalen die je al hebt, maar kijken we ook waar gaten vallen in je middelenmix. Daar passen we de planning en de boodschap verder op aan. Op die manier zorgen we voor een gestapelde campagne die maximale impact belooft.
Waarde meten
Alleen met een campagneplanning ben je er nog niet. Natuurlijk wil je weten wat je boodschap doet. Ook daar meten we de voortgang en kijken we gaandeweg waar we kunnen optimaliseren, opschalen of afschalen. Zo blijft je campagne dynamisch en zorgen we dat je maximale impact hebt, met een minimaal budget.