Bedenk goed wat je met je kanalen doet
Social media is niet voor iedereen. En dat mag. Je kan of wil niet delen, je hebt geen zin om te zien wat mensen eten of je vindt het te […]
Social media is niet voor iedereen. En dat mag. Je kan of wil niet delen, je hebt geen zin om te zien wat mensen eten of je vindt het te […]
Eerder schreef ik dit blog voor mijn oude collega’s bij LEWIS PR. Ik vind het echter nog steeds relevant en wilde het dus ook hier nog delen. Het gaat over […]
Dat bepaalde bedrijven fans hebben, begrijp ik. Popsterren en acteurs met fans begrijp ik ook maar recent las ik over Sally Hogshead. Wie? Juist, ik kende haar tot voor kort […]
Sinds ik solliciteer, ben ik mijn arbeidsmarktcommunicatiecollega’s (wat een woord trouwens) met een andere blik gaan bekijken. In deze economisch krappe tijd krijg je als sollicitant de nodige afwijzingen te […]
Het lijkt wel het nieuwe modewoord; webcare. Hulp bieden aan je klanten online. Klinkt hartstikke mooi en het is ook zeker iets waar je mee aan de slag moet. Maar hoe? […]
Ik heb hem laten staan. Iedere keer als ik mijn mailbox open, voel ik weer de verontwaardiging. Hoe durven ze? Ik vind het van een verschrikkelijke onbeschoftheid getuigen. Ik voel […]
Het ligt vooraan in ieders mond: wil je iets starten dan heb je van tevoren een goed uitgedachte strategie nodig. Die volg je tot op de letter en dan presto…succes. […]
Bij sommige bedrijven heb ik soms het idee dat als ik tegen ze praat, ze als een verwende kleuter met hun vingers in hun oren heel hard NANANANA zitten te […]
Wil je als bedrijf vooruitkomen en je daadwerkelijk onderscheiden dan moet je gewoon de Conversation Company van Steven van Belleghem lezen. Ja vast, hoor ik je denken. Mooie reclame voor het boek […]
Ik moet toegeven, ik heb licht nationalistische neigingen als het op mijn geboortedorp Made aankomt. Maar dat de plaatselijke Albert Heijn voor de tweede keer in drie jaar tot beste wordt verkozen, verbaast […]